Pages

28/02/2013

Aerlinn - Beyond the rules

English

This is a moment that the artwork is ready on the hard disk but I still have not taken the time to post here.
So Aerlinn. A significant figure in the story, which has enormous influence to Amélis, although his appearances will be anecdotal. Finally, appearances, this is easier said than done. But I will not say more for the moment. Well, this is the first time with a little complicated hairstyles, as well as the edges, which I am inspired by the Lord of the Rings. I hope you like it despite the little information I give you ... Sorry ..

Français

Cela fait un moment que l'illustration est prête sur le disque dur mais que je n'ai toujours pas pris le temps de la poster ici.
Alors, Aerlinn. Un personnage clé du récit, qui aura énormément d'influence pour Amélis, bien que ses apparitions ne seront qu'anecdotiques. Enfin, apparitions, c'est vite dit. Mais je ne veux pas en dire plus pour le moment. Bon, c'est une première fois avec des coiffures un peu compliquées, de même que les bordures, dont je me suis inspirée du Seigneur des Anneaux. J'espère qu'elle vous plait malgré le peu d'informations que je vous en donne... Désolée...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire